4934 Irving Place
Pond, MO 63040

+1 (555) 456 3890
info@company.com

No niin. Uuden/uusien ratamestareiden järjestämä EPUA:n harkkari on saatu ajettua ja sarjapisteet laskettua. Positiivista, että uusia kilpailuntekijöitä ja kilpailijoita löytyy joka vuosi, se tekee sarjalle hyvää. Toivoa sopii, että sama meno jatkuu.

Seuraavaan, eli heinäkuun osakilpailuun on sen verran aikaa, että nyt jos koskaan tulisi pitää vuotuinen kankut kesäkuntoon, eli KKK treeni. Autosuunnistajille suunnattu treeniohjelma:

Lämmittely: pumppauksia x20 3 kierrosta kummallekin jalalle
Lantionnosto 3×10
Sumokyykky 3×10-12
Pakarapuristus penkillä 3×20
Pakarapotku 3×15
Yhden jalan sjmv 3×12-15/jalka
Askelkyykky smithissä jalan nostolla 3×10/jalka

Autosuunnistajat, jotka eivät pysty lukemaan em. ohjelmaa hikoilematta, voivat ottaa mallia tästä Fitness-urheilija Ilona Siekkisen opettavasta treenivideosta. Ainakin allekirjoittaneella treeni on toiminut, niin kertoi työtoverini, joka ensin epäili minun istuneen miinaan. Vaikka linkin video on suunnattu pääasiassa naisille, niin uskon, että siitä löytyy katsottavaa myös miehille. Huom! Video sisältää kuntosalilaitteiden epämääräistä sijoittelua parkettilattialla.

2018 © autosuunnistus.fi. All Rights Reserved.